a heavy day

det har varit en tung dag idag, riktigt tung men har överlevt i alla fall :)
orkar inte skriva om allt i detalj, ni kan ju tänka er hur jobbigt det har varit.
men det finns nått positivt under begravningen och det är alla nära & kära
som man träffade där, vissa har jag inte träffat på hur länge som helst!
så det blev en liten återförening :) hade velat ha helle där, men ;/
Och björn han sjöng så fint, så alla typ började gråta! han är bra.
sen efter begravningen for vi och käka hos staffan & jocke,
jag, pappa, sara, emilia, sessan och mia!
efter det såg vi den lilla snutten av idol, som vi hann se :) sen hemåt.
sen har vi bara umgåtts, kollat på youtube på "pyjamas" så jävla kul :D
har varit riktigt roligt att umgås med sara, min goa kusin :)
imorgon drar vi en sväng på stan, sen ska jag på hockey me olli,
och sen ska jag till en sötnos =) sen blir det bara att soooova!

Och jag känner mig ganska så trött nu, så snart dags för sängen.
Jag saknar & älskar dig farmor, går inte en dag utan att jag tänker på dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0