Friday :)

Äntligen fredag, tusan vad skönt ;D och jag har en veckas lov framför mig.
jag klagar inte, verkligen inte! åh, vad jag ska sova det här lovet alltså :)
Jag firar denna fredag med en myskväll, med daniel och syster =) myspys.
äta godis och kolla någon bra film, och somna tidigt lär jag göra också.
är riktigt trött idag, och jag lyckades försova mig idag också, grattis till mig.
men fick sluta kring tolv idag, så fick sluta riktigt tidigt, så jävla skönt :>
då blev det en snabbsväng på stan med emilia, sen for vi till ica maxi.
där köpte vi godis osv, och nu håller vi på att göra mat, makaroner och köttbullar.
Om olivia läser det här, så kommer hon dräggla och stå utanför min dörr, haha!
Eftersom min sötvän älskar makaroner och köttbullar ;) SÖTILILLI.

Nu ska jag hjälpa till med maten, ha det bra =)
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0