i'm out of control

Jag har seriöst tråkigaste lektionen av alla, DATA! uusch vad trist det är(?).
Fast slutar på typ en halv timme, har gjort klart övninsprovet så kollar runt på pix ;)
finns inte så mycket annat att göra, och min mage skriker efter mat. jag är hungrig!
Idrott efter lunch ;/ känner mig inte det minsta taggad, ÅÅH VAD JOBBIIIGT!
jag har en stor längtan till min säng & min katt, jag vill sova!
Nu ska jag avrunda här, vet inte ens vad fan jag ska skriva så..
Tjiiing <333


I just can't get you out of my head ;)



Nu känner jag mig:
[ ] Fet
[/ ] Lycklig
[x] Tråkig
[x] Cp
[ ] Hungrig
[ ] Lönnfet
[x] Konstig
[/] Glad
[ ] Efterhängsen
[x] Datanördig
[/] Ledsen
[ ] På fel ställe

Ibland tänker jag:
[x] Jag är fattig
[x] Jag är misslyckad
[  ] Jag är bäst i världen
[x] Titta på mig, titta på mig!
[ ] Uh, jag måste bara lägga mig på golvet
[x] Jag vill bara dööööööööö
[x] Mamma är underbar
[ ] Shit assooo, jag måste äta fiskbullar.
[x] Fifan, ta av dig brallorna.
[ ] Jävla blattefan!
[x] Men ursäkta mig?
[ ] Jag är bara så otroligt snygg.

Ibland när glass bilen kommer tänker jag:
[ ] Mamma betalar, jag sticker dit
[x] Jobbiga glassbil
[ ] Jag vill slänga ägg på den
[x] Auuuuuuh, jag är sugen på glass
[x] Finns det nån glass i frysen?
[ ] Undrar om de har glass som smakar sprit?

Idag har du:
[x] Tittat på tv
[x] Skickat ett/flera sms
[ ] Ätit leverpastej
[ ] Varit ego
[ ] Ätit gurka
[ ] Flygit helikopter
[ ] Bjussat någon på godis
[ ] Kastat sten
[ ] Badat
[ ] Tittat nonstop på solen
[ ] Lekt med dockor
[x] Lyssnat på musik
[  ] Bäddat min säng
[x] Skrivit ditt namn
[ ] Dragit upp granplantor
[x] Känt av jordens dragningskraft
[ ] Skickat ett vykort/brev
[ ] Magplaskat rätt in i en bebispool
[ ] Glömt att du har en kompis som heter Bert
[ ] Hatat det du gör just nu
[ ] Tappat balansen
[x] Sjungit
[ ] Duschat
[x] Läst någonting
[ ] Solat

Jag känner en:
[ ] Egon
[x ] Linus
[ ] Jerker
[x ] Magnus
[x] Simon
[ ] Svea
[ ] Sven
[ ] Gördis
[x] Johan
[x] Jennifer
[x] Jörgen
[x] Elin
[ ] Elsa
[ ] Margareta
[x] Malin
[x] Sara
[x] Caroline
[x] Pontus
[x] Stefan
[ ] Sven-Runar
[ ] Ida
[ ] Mulle

Jag gissar att du som läser detta har:
[x] mycket att göra
[x] inget att göra
[x] roligt
[x] väldigt underhållande
[x] avlidningstråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0