livet är en saga, berättad av en idiot

Ja, ibland tror man ju nästan det faktist. We all have our up and downs!
& vi kommer inte överleva heller, ingen överlever livet, and that's it.
jag har typ blivit en plugghäst dom senaste dagarna, har pluggat som ett psyk.
kanske för att jag har ett prov imorgon som är kapitel 1, 2 och 3.
så där har jag svaret på varför. Men kan fortfarande inte allt så ska fortsätta.
Var bara tvungen att ta en paus, mitt huvud sprängs typ snart, av allt jävla tjat om handel.
nåmenjo, imorgon är det fredag, already ;D veckorna går snabbt som fan.
party på lördag, with the girls ;) kanske bryggeriet också, men pallar nog inte det.
Det består bara av sliskiga turkar efter en, neeej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0