Love don't cost a thing

Det blev övernattning på skurholmen för mig och Emilia :) Har varit hundvakt
medans Anita och hennes girls skulle ut. Det blev en lugn kväll, med snask :)
Emilia somnade dock väldigt tidigt, så jag satt uppe med filip och kolla film.
Vi såg "Love don't cost a thing" och "children of the corn".
Love don't cost a thing är numera min favoritfilm, den är ju bara för söt :)
Ska tanka den när jag kommer hem, så Daniel ska tvingas se den med mig :>
Fast har ju även "The Holiday" hemma, och den är ju så underbart bra också.
Så det blir filmkväll ikväll, i guess.

Jag och emilia ska snart fara hem, till lissie gummsan!
Stackarn har varit ensam ett tag nu, saknar min lilla kisse :)

Daniel är min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0