my name is like a dick, always in bitches mouth's

Dags för uppdatering här nu, har jag märkt :>

Idag är det onsdag, redan onsdag! det känns skönt att det närmar sig lov.
Fan vad jag och amanda kan skratta alltså, igår och idag dog vi typ av skratt.
tänker inte gå in på detaljer om varför denna dag var så rolig, skulle ni veta så ojoj ;>
idag skulle jag vara med daniel min sweetie, men det blev aldrig av ;/ imorgon kanske?
Belly kommer och sover hos mig, och den här gången blir det av, äntligen : p
Hon kommer kring 8, och då blir det mys mys mys och åter mys :) oj så mycket mys.
Morgondagen blir tuung, fast slipper data på morgonen, skönt ;D så får sovmorgon.
Kvart i tio i morgonbitti har jag matteprov, inte det minsta lockande. Hur kommer det gå?
Sen slutar alla som inte har dans klockan 13:20, medans vi andra slutar 17:00, kuuuul!
har håltimme till klockan tre, så det blir att käka på stan.
Sen blir det dans i två timmar, jobbigt som fan men nåväl, jag får helt enkelt stå ut :)


my name is like a dick, always in bitches mouth's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0