only you :)

godkväll.

gårdagen var inte så bra som jag hade hoppats på, tyvärr. tyckte nog ingen av oss tjejer!
det var alldeles för varmt och litet, och inga roliga typer där alls, det var helt enkelt trist.
Men musiken var bra där i början, men sen börja de spåra ut med kass musik.
Och dansa är ju alltid kul såklart, men fan inte när man håller på att svettas ihjäl ;p
nåväl, det blev ändrade planer igår, helle hamnade hos mig, haha :> knaas!
men hon for hem i morse någon gång, och då for jag och städade lite hos pappa.
sen kom isabell, maria och jessica och så gjorde vi mat, det enklaste; hamburgare o pommes!
det var yummie, sen pratade vi en massa och så vidare. sen for isabell och maria hem,
jag och jessica diskade oså, sen for vi till mammsen, sen till isabell och käka kladdkaka ;D
det var också yummie, som fan. så har ätit gott idag, men vad gör man inte dagen efter? :o
har precis duschat, ska snart hoppa i sängen. men först ta mig en macka :)

Daniel är söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0