ranking the stars

och så var helgen slut, dessa söndagar är den tråkigaste dagen av alla, helt klart.
idag har jag bara legat framför tvn, pluggat lite grann, och suttit lite vid datorn :)
Men jag har inte gått ett steg utanför dörren, haha. har varit så himla slö idag.
igår gjorde jag ingenting, hade ingen ork för det. var så himla trött hela dagen,
blev inte i älvsbyn till idag som jag skulle. utan jag for hem igår morse istället.
åkte med belly till luleå, det var skitkul att träffa henne :) det är de såklart alltid.
Hon kanske sover hos mig någon dag i veckan, jag hoppas då det i allafall =)

just nu tittar jag på ranking the stars, det är rätt kul att se faktist ;>
ska väl ta och läsa lite i gossip girl sen, har inte ens läst halva boken,
och ska skriva en bokrecension till tisdag typ så det är lite bråttom :>


"Det är konstigt hur man ibland känner sig helt genomskinlig. Man finns inte.
Samtidigt som folk vänder sig om och tittar, viskar och pekar. Inbillar man sig.


Det är konstigt hur man skriver i sin dagbok att man inte betyder någonting. Inte för någon.
Samtidigt som det finns människor som varje dag undrar hur man har det.


Det är konstigt hur man känner sig värdelös.
Samtidigt som man färgar världen enbart genom att existera.


Det är konstigt hur man ber om ursäkt. Säger förlåt.
Samtidigt som man inte gjort något annat än att var sig själv.


Det är konstigt hur man misshandlar sin personlighet och sina tankar.
Samtidigt som man låtsas att man varken tänker eller känner någonting alls.


Det är så jävla konstigt att allting är så jävla konstigt.
Samtidigt som allt är precis som det var i går."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0