remember us and all we just to be

Hallå, inte uppdaterat på någon dag, kanske är dags nu? :)
Igår var det ju då måndag, inte så farlig dag direkt, och du gjorde den ännu bättre :)
Idag är det tisdag som ni kanske redan räknat ut, nåja.
Klockan är tolv, så vad fan gör jag hemma och varför är jag inte på skolan?
Jo, för att det var helt omöjligt för mig att stiga upp i morse, det gick fan inte ;>
så jag blev hemma, vaknade om kring halv tio och kunde inte somna om? hm.
det var lite surt, för då hade jag lika gärna kunnat fara på skolan, ligger efter nog mkt.
men jag har pluggat sen typ klockan tio, och jag ska plugga hela långa dagen.
så jag hinner nog ikapp lite iaf, har en massa läxa i veckan, prov på fredag :/ oh mama.
skolfoto på torsdag också, vill inte vara med men får se hur jag gör =)
Mamma kommer hem imorgon så ska vara hos henne och mysa :)
På fredag far jag nog till helle och sover till lördag, sen på lördag blir det nog party.
fast känner mig inte så sugen för brass eller bryggeriet som det är på nu,  
men jag får se hur det blir med det, trots allt så brinner jag för att dansa ;) 

Nu måste jag fortsätta plugga, har såå mycket kvar!
Puss.

Sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0