tomorrow is my luckyday!

I'm a funky girl!
massa asshaking med i dag på dansen, och det gillar vi ;)
problemet var bara att det var skit mkt folk, så man såg inte så bra.
Så vissa steg var man helt enkelt tvungen att skippa, men annars gick det bra.
Och jag ska nog nästa gång också, och då ska jag stå längst fram!
jag är so damn happy, eftersom världens bästa syster & systerdotter kommer :)
imorgon, åååh <3 vad jag ska krama dom alltså. saknar ihjäl mig snart.
blir nog en massa mys imorgon då, sen är jag ledig på fredag, inte illa =)
ta ett sista farväl av fammo lilla <3 the finest star in heaven!
ska slå en pling till olivia nu, saknar min lilla älsklingsgumma ju! =) hon är bäst.

Nu ska jag pysa :)
tomorrow is my lucky day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0