vad vore jag utan dina andetag

det här förbannade vädret gör en deprimerad, helt klart! mörkt och kallt :/
i väntan på vinter, hoff. men det finns ju vissa bra saker med vintern i allafall.
men jag föredrar sommaren faktist, sola & bada & värmen, kan ju inte bli bättre!
dagen har varit sisådär, lite småjobbigt med tvåtimmars hålet som vi har på tisdag.
vi bara sitter i två timmar typ, haha. men ibland är det skönt med håltimmar, men inte idag,
hade man bott nära skolan så hade det varit underbart! men varför inte sätta in lektionerna
där istället för att vi ska sitta och göra absolut ingenting i två långa timmar.
sista lektionen hade vi med babsan och det var inga problem alls! det äre aldrig med henne.
vi pratade om killen som blev grovt misshandlad av några idioter som inte har ett hjärta,
så han blev hjärndöd och dog på sin egen födelsedag. Fan vilka patetiska människor det finns!

Just nu är jag med fenny, hon kom alldeles just. vi ska spela skipbo, hundra år sen sist :o
Förut kunde vi sitta i timmar och spela det, nu blir vi nog less efter bara en gång! haha.
Det roliga är att jag ALLTID vunnit över henne i det, hon har ingen chans mot mig ; )
Laddad för en kväll med fernanda och skipbo? ;D japp!
missar såklart inte desperate housewives klockan nio, det går ju bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0