you are my shining star

Hej hallå.
Jag har vaknat för inte så längesen, och trött är jag fortfarande..
Men det kan inte hjälpas, ska snart duscha och fixa sen ska jag vara med tjejorna.
Saknar mina girls enormt, har inte varit med dom på länge ;/ men ikväll ska jag :)
tack och lov för det.  Igår kom jag hem från helle, sov hos henne en natt.
Vi var med eve osv, hade det mysigt som tusan :) var in till stan en sväng oså.
När jag kom hem igår, vilket var vid fyra så tog jag det lugnt, sen käkade jag :)
Det var yummie, pappa är duktig på att laga mat :) senare kom daniel till mig :)
vi hade riktigt mysigt, vi kollade tv och bara tog det lugnt! som vanligt då..
sen for han hem, och jag kollade lite one tree hill, och sen sov jag :)
And that's my day.

uppd.
Det blev inte att vara med tjejerna ikväll heller(?) dom skulle träna osv.
Så min dag har bestått av att kolla på one tree hill, mmmh me love :)
Och chad är ögongodis, tusan vad snygg han är! det är helt jävla sjukt.
jag väntar på att helle ska komma, hon är på bio i luleå just nu.
så hon ska komma och sova hos mig när bion är klar, himla mysigt :)
sen imorgon blir det stan, har lite ärenden att göra inför helgen ;)
Nu ska jag ut en sväng med cissi :) Hon räddar mig för denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0