you never thought that i could break you

Jag lyckades försova mig i morse, igen. det börjar bli oftare och oftare!
måste skärpa till mig, haha. men jag for till skolan iaf, efter nio var jag här :)
jag har lektioner efter lektioner på fredagar, och en timme hål.
under den här håltimmen blev det stan för oss, lyckades hålla hårt om pengarna.
haha, äntligen börjar det likna någonting ;D önskar jag hade alla pengar i världen.

Jag har näthandel just nu, det är inte det minsta roligt. jag har prov på måndag ;/
så jag måste sätta igång att repetera lite, men vart finns orken? inte här i allafall.
Ska till älvsbyn idag, till johanna :) det ska bli myspysigt. länge sen sist!
kan inte komma ihåg sist jag var i älvsbyn? det var då inte igår i alla fall ;p
Hoppas jag träffar belly också, ska ta och ringa henne senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0