you're like so whatever

är i älvsbyn just nu, hos en sovande johanna ;p själv är man pigg som en lärka.
önskar att jag var trött, för jag vill sova för har riktigt jävla tråkigt just nu alltså :p
johanna har gjort mig beronde av ett spel som typ inte ens är roligt? :o
men det går ändå inte att sluta spela det, och arg blir jag, dålig förlorare.
det har varit en mysig kväll, käkat godis och kollat på film, och spelat :>
det har känts så bra att vara med johanna, det var så länge sen sist.
men imorgon ska jag hem, åker med belly imorgonbitti, tidigt imorgonbitti.
så har ännu en anledning till att sova, men varför ska jag vara så pigg då?

har massor att göra till veckan, två prov och två läxor, oh dear.
så imorn blir det att plugga, även fast jag inte har orken till det.
men jag har inget val, jag bara måste göra det helt enkelt :>

Nä, nu ska jag försöka sova. Godnatt!
Daniel är sötast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0