a moment like this

skolan idag vad najs! Vi hade engelska på morgonen, och sen hade vi hål från
halv tio till ett ;) Var en sväng på skolan och hälsa på lite gamla lärare, och småskitar ;)
Sen tillbaka till skolan, kom palle också en sväng, sen gick vi och käka på skolan,
våra magar skrek efter mat så det var riktigt najs med mat i magen kan jag tala om ;D
Efter det så tog vi det bara lugnt ett tag, sen var det dags för lektioner.
Hade bara två lektioner, babbsan var sjuk så hade inte sista lektionen ;)
det kändes bra att sluta en timme tidigare, mycket bra. Efter skolan blev det stan en sväng,
med amanda o erica :) träffade carin på åhlens, pratade med henne ett tag :)
sen blev det raka vägen hem, väl hemma var det den här underbara datorn som gällde.
Och tv'n såklart, eftersom det var one tree hill, i just love it  <3 i just love chad, han är het.
Sen kom issa, maria och jessica. Kollar idol nu med jessica, börjar bli ganska arg på juryn.
Dom är så jävla kräsna ;o aja, inget man kan göra åt det.
Dom tycker ju om min kusin så :D Den sjungande polisen björn :D

Säsongstart för desperate housewives ikväll, jipppiiie!
dra åt helvete så efterlängtat det är ;) men ikväll, finally!
 

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen"

en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!

1.jag heter: anna-sofia
2.jag gillar: elin lundborg

3.jag hatar: hanna drugge

4.jag är kåt i: julia fredriksson

5.jag är verkligen superkär i: olivia öhman

6.snyggast i världen: sophie

7.fulast i världen: anna selin

8.äckligast i världen: faster bitte
9.muppigast i världen: joel nilsson

10.tråkigast i världen: linnea lundberg

11.jag ska satsa på: patrik holmkvist

12.bästis: simon

13.jag vill ha sex med: alexander 

14.hatar jag mest: chrille

15.jag har en hemlighet med: jackson

16. jag skäms över: linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0