at school

sitter på skolan nu, väntar på att näthandel ska börja.
Lille pathalie är sjuk, så det är bara jag o amanda idag :)
Och helle min söta, ligger hemma hos mig o sover.
Hon börjar klockan tolv, så lite små avis är jag nu när hon ligger o sover.
Sover med min lilla lissie! Igår hade jag o helle jätte myspysigt.
Vi kollade lite film o pratade en massa, och bara var :) det var skönt.
Sen fick vi oss en beautysleep för vi gav varandra massage i typ en timme ;p
Jag har typ hål timme i två timmar eftersom jag inte ska vara med på idrotten.
Så, hm kul för mig? njaa. Men jag hittar nog på ngt att göra :)
Och amanda kanske inte heller ska vara med, så jag får hålla tummarna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0