Dont walk away

det är idol som gäller nu, idol med olli kan inte bli bättre ;D
hon har färgat mitt hår också, mörkt ;> lite omväxling, blev väl bra!
Man vänjer sig med tiden, och kommer bli gode less så snart blir det slingor igen.
Sånt är livet :> Jag vill ha fredag, NU! fan vad jag är partysugen alltså ;> weei!

Tänkte på dig igår farmor, och jag saknar dig så otroligt mycket.
Begravningen är nästa fredag, längtar inte dit ;/
tkr det är så jävla jobbigt med begravningar, stämningen får en att gråta.
Och när man sitter där och ser alla sina nära o kära vara ledsna,
och känna att farmor saknas där bland oss alla, då kommer det brista alltså.
Det tar ju ett tag att förstå att hon är borta, kommer ta sin tid.
men säger bara; bullshit att tiden läker alla sår! det är skrattretande alltså.
Man vänjer sig med tiden bara, ingenting annat.
Har nått att se framemot i allafall, syster o systerdotter kommer nästa torsdag :)
ååååh så myspys! saknar ihjäl mig efter dom snart, mysisar :) love them so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0