Happy birthday to me

Ja, då blev man helt plötsligt sexton, om två år är jag arton ;D
dom här sexton åren har gått riktigt snabbt, speciellt det sista året.
känns bra att jag närmar mig arton, sen när jag är tjugo så behöver jag inte fylla mer.
Om det nu vore så väl.

Jag har haft gäster idag, det var riktigt mysigt.
Fått massa presenter orkar inte rabbla upp det!
sen ska jag få av morfar, morbror osv :) riktigt najs!
Jag och pappa kanske ska skaffa katt också, katt hos mami & papi :)
då slipper jag vara ensam ;) ååh så mysigt med en kisse till.
Katten heter Prada ;) en märkeskatt, haha. yeah! 
och vi ska få den av min kusin och hon säger att om vi tar den,
så kommer vi aldrig kunna släppa den :)
tur att min pappa är så jävla snäll och tar den för min skull ;)
men jag ska låta han tänka, även fast han inte vill så kommer han ta den.
För min pappa är sån, han tänker på andra istället för sig själv, han är underbar!
Han är helt enkelt bäst !

Tack för alla presenter och alla grattis-sms osv :) love u, guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0