heaven is a place nearby

Oh hell no, jag avskyr söndagar. det är den tråkigaste dagen av alla dagar! fofan.
dagen har jag spenderat med helle, johanna, olivia och fernanda :)
det enda vi har gjort är slöat, vi har legat i min säng hela långa dagen och pratat.
Busat har vi också gjort en hel del, hela högen har varit riktigt skrattiga, mihi ;>
vi har även fikat lite tårta, fyller ju år imorgon så dom har varit på fika idag oså.
Och imorgon kommer släkten oså, det ska bli mysigt att träffa alla :)
Har även fått presenter av helle och olivia idag, riktigt fina presenter :)
av helle fick jag en film + ett linne, av olli ett halsband, lite smink o 2 örhängen.
gumman lilla hade glömt bort att jag inte har hål i öronen eftersom jag har nickelallergi.
och örhängerna var så fina, så typiskt att jag har nickelallergi, hrmf. nåja!

Helgen;
fredag - skolan först, seg skoldag, efter skolan var det hem dirr!
óch så väntade jag in johanna som kom kring 6, vart jätteglad :D
vi var hemma bara hela kvällen, o det var så skönt. kolla lite tv och snackade.
något vi verkligen behövde, jag somnade kring 12, var så himla trött.
och johanna somnade väl kring 1 ungefär.

lördag - jag vaknade kring tio och kunde inte somna om, låg och kolla tv hela morgonen
sen vaknade johanna då käka vi frulle och sen la vi oss i sängen och glodde tv.
Härlig morgon, alltid så skönt att bara slappa och kolla tv, yeah  :)
sen bestämde vi oss för att göra tacos så vi gick och handlade.
sen gjorde vi mat, och det var riktigt riktigt gott.
efter det var man proppmätt och orkade inte göra nå.
men efter ett tag så tog jag mig i kragen och släpade mig själv till duschen.
johanna började fixa sig i ordning oså, sen efter allt fix & trix gick vi till isabell.
där var några tjejer, vi väntade in helle, och sen började vi parta!
Då bestämde jag, helle, johanna & olli oss för att fara till boden, och där sög det rejält.
efter många omständigheter så fixa vi skjuts från boden till luleå.
då for vi till olivia, och sen tog vi taxi hem till mig, och så vidare.
Helgen har varit bra, har ju varit med dom bästa så : )

om några timmar blir jag 16 år, glöm inte att gratta ;D

Blä för att johanna o helle for hem till boden o älvsbyn, deppigt blev det.
Vill att dom ska bo här, mina älsklingar. världens bästa vänner är dom ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0