i never thought that this would fall apart

Tiden går så snabbt, helt plötsligt ändras saker, enormt mycket.
man vet knappt vad som är just nu & man saknar det som var .
Jag har aldrig bett om att det ska vara så, det har nog ingen.
ingen vill väl slitas från sin bästa vän, ingen vill att någon dör.
Men ändå så händer sånt, varenda jävla dag. Finns ingen rättvisa i världen!
Den här världen man lever i är full av skit! åt helvete vad jag blir less alltså.
Och jag förstår inte hur en som man kallar sin bästa vän & känt hela livet,
bara kan strunta i en bara sådär? för att man skaffar en kille!
Hur fan kan en kille vara viktigare än en vän? och framför allt en bästavän!
jag orkar inte längre hänga efter dig, även fast du är min bästa & jag älskar dig,
men du sårar mig, och du bryr dig inte om mig lika mycket. du är inte den du var.
Man blir så jävla blind av kärleken, du vet nog inte hur mkt du sårar mig.
För att du älskar honom så jävla mycket & blablabla. Men vart finns jag i ditt liv?
existerar jag längre? Vi har känt varann typ hela livet & alltid varit bästa vänner.
Vart har du&jag förevigt tagit vägen? Ah, långt åt helvete i allafall.
För det finns inte ens nått du&jag längre. ville aldrig att det skulle bli såhär.
Men vad kan man göra? har gråtit nog över det, du är inte värd mina tårar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0