i'm going dooown!

jag går under snart, dagarna drar förbi och jag blir allt mer sjuk..
det känns som att djävulen är nere i min hals just nu.
värre för varje dag!jag vill bara bli frisk nu så jag kan börja leva igen,
äta maaaat, dricka vatten osv.
det skulle kännas riktigt bra, men jag undrar när jag får uppleva det igen.
Och jag missar en massa i skolan, inte bra, verkligen inte bra.
Och guuud så jag saknar alla mina älskade vänner, så tooomt utan er ;/


uppd.
i'm coming up, i want the world to know ;D weei. nu går det åt rätt väg.
har varit på sjukhuset o punkterat halsbölden, riktigt vidrigt!
men hade inget val eftersom det var enda lösningen!
jag är glad att jag gjorde det, för var riktigt nära på att ge upp.
det var det äckligaste jag gjort i hela mitt liv.
höll inte på att spy en gång, utan flera flera flera ggr! iuh.
Nu ska jag bara ta medicin osv, sen blir det naaaajs :) jag längtar.

ikväll ska jag se bridget jones dagbok med mami, myys :)
hade ju varit gott att snaska lite godis, men det går inte.
så bra har jag inte blivit än. men om några dagar då jävlar!
fan vad jag ska tjocka då, ohdear!


Ta fram din mobil!

1. Vem ringde du senast?
Isabell Pucher

2. Vem ringde senast dig?
Jessica

3. Vad står det i ditt 5:e mottagna SMS?
"Grattis älskling"

4. Vem skickade 12:e mottagna SMS?
Fernanda

5.Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Grattis stora tjejen! Vi försökte ringa dig förut
så du kunde få höra våra ljuva stämmor :)
Hoppas i allafall att du har haft en jätte bra dag.
Tänker på dig. Kramar från oss"

6. Har du några utkast?
Ja

7. Vad är ditt rekord i snake?
har inte snake på mobilen

8. Vad har du för kontakter som börjar på S?
sandra, sanna w, sara k, sara m, sara s, simon, sofie m, sophie, sthlm mange,
systeremilia, systermaria, systerlinda


Vad har du för kontakter som börjar på L?
lars l, lill eve, linnea l, linnea, linus b, linus l, lisa t, liv f, lollo, louise l

Vad har du för kontakter som börjar på T?
therese r, therese s, thomas, tim j, tim l, tom, tomas, tove

Vad har du för kontakter som börjar på B?
benny, bibbi, bobban, brazil(?), bror, bästhelle, bästjohanna,

9. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnummret 2?
Maria

10. Vad står det på dina påminelser?
ingenting

11. Har du privat nummer just nu?
nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0