i've been waiting to long

Den här dagen har varit lång, har gått till 5 idag!
Dans i två timmar, lite kul var det ändå. men fan vad hon körde på alltså?! :O
Balett var då jävligt trist att dansa alltså, men sen körde vi ngn hattdans ;D
pretty hot ;) det var fan ganska roligt. men jag och amanda, var sååå övertrötta!
I slutet av lektionen skrattade vi så vi fan inte ens kunde dansa ;o haha!
Läraren såg ganska så less ut, men inte gjorde det oss ngt ;> tokfior, vi vet!
Trodde att dom två timmarna skulle vara värdelösa, men dom var faktist helt okej.
Jag ääälskar verkligen att dansa, kan dansa i timmar, bara det är min typ av dans,
dvs shaaake it girl ;D höfter & rumpa och då är det toppen!
Inte fan är balett kul? förstår inte hur folk kan tycka det är kul, alltså. haha :>
Imorgon efter skolan ska jag möta belly & då ska jag först och främst krama henne,
i en evighet, kanske fäller en tår också, eftersom jag saknat henne så mycket &
för att hon är en sån bra människa, en av dom bättre <3 sen ska vi o fika o prata :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0