jag älskar dig farmor, min farmor <3

Sitter med farmors fleecejacka på mig och lyssnar på björns skiva, & bara gråter.
Den luktar farmor :( min älskade farmor, som är uppe i himlen & björn sjunger så fint!
Jag kommer gråta floder på begravningen kan jag tala om,
gud vad hemskt det kommer vara.Och björn som ska sjunga då också,
det blir nog en extra flod, han är så duktig kussen min :)
Jag har nog inte riktigt förstått att farmor har dött,
för om jag rikigt vetat det så hade jag aldrig slutat gråta.
Men stunderna kommer ibland att man känner att farmor är borta,
och då gör det ont, så ont! Nåja, det är livets gång helt enkelt, leva och sen dö,
men hon var värd det bästa, inte att dö, ifrån oss :(
Älskar dig farmor, du är den starkaste stjärnan på himlen <3
Vet att du finns här hos mig varje sekund, men jag vill se dig o krama om dig.


Kommentarer
Postat av: hannnad

erica du är så underbar och stark du klarar de här gumman <3

2007-09-29 @ 14:14:25
URL: http://www.hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0