just do it

Jag har näthandel just nu, och har en fruktansvärd huvudvärk! ;/
jag är klar med uppgiften som man ska göra så har slutat den här lektionen ;D
fast då måste man ju vänta på nathalie som är en smula seg.
slutar inte förens om 1 timme och 20 min, för dagen :/
Och då blir det att vara med belly till hundra fucking procent ;D kramkalaaaas!
sen ska jag hem, blir nog bara att ta det lugnt ikväll, mysa med syrran i think :)
sen imorgon äre fest för hela slanten, och guuud som jag längtar ;D

nu är nathalie klar så nu ska vi börja dra oss till sofforna maybe? :) slött!

Kommentarer
Postat av: hannnad

jag saknar dig :(

2007-09-28 @ 15:41:10
URL: http://www.hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0