Love is in the air!

har näthandel just nu, slutar om en kvart ;D babbsan är sjuk, så har inte sista lektionen.
Det känns uuunderbart! :D ska hem direkt, sen får se vad som händer.
inga speciella planer(?) blir inget kalix i allafall,
så det blir antingen att vara med helle eller med tjejerna, who knows?
ska hålla tummarna hela kvällen att belly ska komma imorgon, det är då ett som är säkert!


uppd.
har just sett klart idol, nu åkte min kusse ut :/ fast det visste jag redan, men inte ni!
Men jag är riktigt stolt över honom hursomhelst, bland det 30 bästa i sverige är grymt.
Sådeså =) Och jag blir tokig när dom inte säger vem som går vidare av robert och krullis.
Men robert måste gå vidare, annars så vet jag inte vad jag gör. han är min älskliiiing :)
tusan vad söt han är, så himla charmig, och jag smälter av hans rnb rööst <3 ge mig han.
Är med maria och isabell nu också, myspys :) vi tjockar oss med godis, inte illa!
Nu ska ni få höra en riktigt glad nyhet, imorgon kommer min belly :) jag är överlycklig!
Fasen vad vi ska mysa imorgon, ska krama henne i evigheters evighet!
träffa lisa en sväng också, henne har jag inte sett på länge, söt-tjejen =)

nu ska jag avrunda, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0