love is wicked

Erica kan äta, Erica kan dricka, Erica kan svälja, det är otroligt ;D

fan, det känns bra nu alltså. jag är nöjd! imorgon blir det skolan,
ärligt talat så längtar jag ändå lite till skolan, speciellt efter natta o amanda!
Har ju bara legat hemma o ruttna i en vecka! så ni kanske förstår ;D
men jag har ju iaf haft ett riktigt mysigt sällskap sen i måndags :)
våran kissemiss, lissie heter hon nu, inte prada :> åååh hon är så go!
i just love her, sover med mig varje natt, aawh, hon är så gullig min tjej.
Och liten är hon, 4 måndader, fortfarande bebis :) grå,vit o svart ! me like her.
Ikväll blir det kanske hockey med palle och emelie, men får se om jag ids!
hade faktist varit kul, men känner mig inte så laddad just ikväll.
Kommer ju fler ggr :) i övrigt så ska jag kanske till helle i helgen, tjej-kväll!


min lissie ;-*
image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0