read my lips

Namn: Erica
Födelsedag: 3 september
Hemstad: luleå
Ögonfärg: grön/bruna
Hårfärg: brunt (slingor just nu)
Längd: hm, typ 1.62(?)
Höger/Vänsterhänt: höger
Värsta vana: ger upp för fort
Stjärntecken: jungfru
Sko stlk: 36-37
Är dina föräldrar skilda: japp
Skor idag: bruna klack från din sko
Din svaghet: kan vara alldeles för känslig i vissa lägen.
Dina rädslor: SPINDLAR
Mål för det här året: sköta skolan!
Mest använda fras på msn: "hej" & "vad gör du" ;D
Det första du tänker på när du vaknar: jag vill soova!
Dina bästa kännetecken: stöttar mina vänner i alla lägen
När går du och lägger dig: vardagar 23-01 typ, helger blir det långa nätter
Mest saknade minne: tiden med johanna.


Favoriter
Färg: vitt, svart, brunt, grått
Mat: maxmat, tacos och pizza
Sport: är inte mycket för sport, DANS är livet 
Djur: katter och hundar
Glass: Twister 
Godis: chocklad
Affär: Gina Tricot, H&M, vila osv
Sallad: kycklingsallad
Skådespelare: Chad michal murray (jag älskar honom!!!) & jessica alba
Låt: just nu, avril lavigne - keep holding on, hur underbar är den inte?
Bokstav: E
Nummer: eh, vet inte
Tuggummi: Extra
Helgdag: julafton
Årstid: sommar
Tandkrämssmak: colgate
Radiostation: Rix FM
Parfym: DKNY, ralph lauren & escada
Doft: issas morgon andedräkt
Kroppsdel på motsatta könet: hela paketet

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: rik som ett as
Hur vill du dö: somna in

Turn ons: roliga, snygga och omtänksamma
Turn offs: nördar och idioter
Vem av dina vänner är mest lik dig: Helle
Vem är högljuddast: alla är tysta som musar
Vem får dig mest att skratta: typ alla ;>
Vem har du känt längst: Johanna
Vem är blygast: ingen är blyg ;)
När grät du mest: Senast jag grät som ett as var när farmor dog, för 5 dar sen
Vad är den bästa känslan i världen: att vara lycklig & kär
Värsta: när man förlorar ens nära & kära, vill aldrig vara med om det igen, och att bli sviken
Vart vill du bo i framtiden: Hollywood, miami eller göteborg
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min kropp
Hur länge tror du att du kommer leva: till dagen jag dör
 
Har du någonsin
Varit kär: ja
Moonat någon: nej haha
Blivit dissad: ALDRIG I HELA MITT JÄVLA LIV
Rymt hemifrån: njaaa
Föreställt dig ditt ragg naken: Självklart
Skolkat: japp
Sovit utomhus: jaaa
Gråtit i skolan: jo
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: jo
Varit otrogen: nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha ja väldigt mycket
Sett en död människa: Jo
Druckit alkohol: japp
Ätit sushi: aldrig
Varit på scen: ja
Snattat: jo, tyvärr
Varit full: Yes
Retats: jaa, absolut
Blivit nerslagen: nej


Du??
Svär: mycket och ofta
Sjunger bra: nej, tycker jag inte
Dushar dagligen: ja
Tycker att du är attraktiv: jag är snyggast i hela världen
Kommer överens med dina föräldrar: ja, mina föräldrar är bäst även fast dom går mig på nerverna
Gillar åska: ja, skitmysigt :D
Spelar något instrument: nej
Äger en iPod: nej
Går till kyrkan: nej men det gör issa varje söndag :)
Sover med gosedjur: nej
För dagbok: bara här
Dansar i regn:  Har hänt :D
Sjunger i duschen: jaaaaaaaa


This or that:
Pepsi/Cola: Cola!!!!!!!
McDonalds/burger king: har aldrig ätit från burger king men är inte mkt för donken heller 
Singel/gruppdate: singel
Choklad/vanilj: choklad!
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: gitarr ;)
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: chines foood, ching chong
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: blind, ett liv utan musik är ingenting


Kan du:
Gå ner i splitt: nej,
Skriva med båda händerna: ja, men kan inte påstå att det blir snyggt med vänster
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: oyeah!
Rulla din tunga i en cirkel: jo, (tror jag)
Ha dina ögon i kors: nej
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: jag kan dansa skjortan av dig ;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej


Vem var den senaste personen:
Du nuddade: isabell
Du pratade i tfn med: johnny maah man
Msnade med: msnar nu
Du kramade: kramas med issa nu
Du skällde på: vet inte
Sportade med: vet inte


Senast du:
Skrattade: skrattar nu, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Grät: någon dag här i veckan, saknar min farmor <33
Filmen du såg: Accepted
Tuggade tuggumi: på skolan idag
Drog ett skämt: nyss
Sång du sjöng: avril lavigne - keep holding on


Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: USA
Hur många plattor äger du: ?
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Dricker du mjölk: ja
Person du hatar mest: finns många äckliga idioter, du är en av dom! (pekar på issa)
Mest använda fras: FAN
Tror du gud är en tjej: nej, tror  han är transa
Var tror du vi hamnar när vi dör: jag tror jag föds till ett annat "jag"
Hur många signaler innan du svarar: det är olika
Vad borde man uppfinna: pengmaskin så jag kan dra till usa
Är du ett hälsofreak: nej
Om du fick åka till en annan planet: jag stannar här
Vad är det värsta vädret: kyla
Lekte du med barbie som liten: självklart
Hur många betyg har du ig i: inget, än så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0