rhytm of the night

Can u feel the rhytm of the night? ;D
I can, för jag har precis sett idol, och min kusse är så bra :) jag är stolt!
Knasig kväll, jag och jessica vart så jävla sugna på chips o godis.
Så eftersom vi åker gratis buss så tog vi första buss till willys ;)
Som vanligt så ångrar man ju sig att man har tjockat  i sig efteråt,
men det finns en tid där man verkligen njuter av det alldeles för goda ;)
But hey, hallelulja for fetness som jessica säger (finns de ens nå ord som heter de?)
Min knasunge är knasig. Hon övernattar hos mig inatt också, akta så mysigt.
inge kul med skola imorn, fuck. Är grymt less, det har förändrats så mkt sen i början, suck.
Ska hoppa i duschen strax, sen blir det att sova, på någon timme eller så.

sleep tight, i will dream about you baby*
alltså, robert kragh har en underbar röst ;* man blir ju tokig!

Kusiiin :)
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0