ta tag i ditt liv qvinna!

Ja, det är precis vad jag måste göra. Men hur fan då? har inte orken till det.
Jag har massor att  göra i skolan, men jag lyckas inte tvinga mig själv till det!
haha, det är lite skrattretande ;> men endast jag som kan göra någonting åt det.
Den här dagen gick inte som planerat, inte det minsta. känns surt! men vafan :>

Till helgen blir det partajj, i guess? är grymt sugen ;> jag bara måste!
kanske blir boden en dag, och förhoppningsvis en kväll med belly.
hur fan ska jag hinna allt? får nog skippa boden eller nå.
Belly är då den sista jag skippar, never ever in my life ;) i love her too much.

är sugen att gå på hockey men har samtidigt läxor i massa ;s fuuuck!
men den här förbanande datorn håller fast mig alltså, är beroende så det sjunger om de.
Blir det att gå in i halvlek? ja, om jag kommer in och inte blir utslängd. haha :>

sitter och tittar på min kusin Björn nu som är med på tv :) på eftersnack.
han är känd ;) wiiho. är stolt över han som tusan =) han är suverän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0