whenever you need me

jag känner mig så glad, men samtidigt lite ledsen, hm? ;s
jag är glad för att det snart är över med halsen, har knappt ont mer :)
och ni vet inte hur underbart det är, åååh. känns underbart!
Men.... vad är det då som gör mig lite smått nere samtidigt?
Jag började bara tänker bara på allt som var förut.
då man verkligen var lycklig, det är så mkt som har ändrats.
vill bara vrida tillbaka tiden, vill att johanna ska bo här t ex.
Min bästa vän, genom livet(?) åh. saknar dig gumman, så mkt.
kan inte leva utan johanna, hon är mitt allt. allt har blivit så fel i mitt liv.
nåja, kan ju inte förvänta mig att livet ska vara perfekt, åh nej.
men jag gör allt för att johanna ska flytta tillbaka, men det kommer aldrig hända.
vi hade så mycket planer framför oss, nu har vi inga planer alls.
En dag satt vi och planerade vår framtid tillsammans, men nu?
Nu blir inget av det vi planerade av, så enkelt är det.
I need you, i miss you, i love you, i can't live without u.
det gör ont när du inte är här. du är mitt allt älskling <3

du & jag*
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0