American idol

Varit med olivia hela dagen, men nu har hon farit hem med sin mami :)
Jessica var också här en sväng, men hon valde att toffla med sin boy
istället för att vara med mig :( Och min syster var trött så hon gick och
la sig precis, klockan 8? Jajemen! Så nu sitter jag här i min ensamhet,
ser på american idol och ska göra mig nå kvällsfika. Blir nog en tidig
kväll för mig med, känner mig redan trött! :p Ögat blir bättre för varje dag,
ser bättre ut än igår. Hoppas att de är fint till helgen, så man slipper vara
pirat! För måste såklart festa nu sista helgen innan skolan, bara ett måste!

nu ska jag avrunda här, ha en bra måndagkväll!
puss kram.

mmmmh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0