Bad news!

Sjukhuset idag då, fick ingen glad nyhet om man säger så. Det jag gruvade mig inför mest
som då var operation ska självklart bli av, så ja det blir en operation, nu på fredag morgon.
man får väl bara hoppas att det kommer gå bra, kan inte hoppas på så mycket annat direkt.

Får vara nervös i några dagar bara, men de blir ju bra när de väl är över, HOPPAS JAG!
Kommer väl ta upp till två veckor minst tills det har läkt, så skolan får vänta på mig ett tag.

Fernanda kommer snart till mig, ska umgås med henne idag.
Ikväll blir det en hemmakväll, som de kommer vara några veckor framåt.
Det blir inte rajtantajtan för mig inte. Sad but true. Blir tråkigt i längden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0