Beatiful liar

Snart dyker olivia upp till mig, så pass sent ;> Får hålla mig uppe ett tag då, jag är
ganska så trött nu, men de blir man när man har de lite jobbigt i ögat ska ni veta! :p
det är ingen lek inte.. Menmen, blir mys att hon kommer. Hon har mycket att berätta,
älskar hennes smaskiga hemligheter som hon alltid delar av sig till mig ;) Haha.

Dagen har varit lugn, som vaaaanligt. Börjar vänja mig vid att ta det riktigt lugnt.
Tråkar ut en ganska rejält, men får bara acceptera situationen man sitter i och
som man själv satt sig i. That's life! men som sagt så går de mot bättringsvägen.

Åh måste bara säga att jag älskar the voice. sitter i tvrummet med datorn i famnen
och the voice på tvn, sen när olli kommer, så kan de helt enkelt inte bli bättre :)
PUSS!



I'm gonna keep on smiling, bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0