Disturbia

Sitter här och "myser" med mig själv i sängen, lyssnar på the voice radion som jag gjort
sen jag vaknade. Och fan vad dom ska tjata om hur bra de var igår på konserten, det
är ju inte riktigt det man vill höra just nu! Men nästa år kommer det förmodligen bättre
artister(?) Får tänka så i alla fall :) Idag far jag till pappa och sover där, ska bli mysigt :)
Blir nog bara jag och syrran, vi är även hundvakt åt grannarna, dom har skaffat en liten
hundvalp också, såå mys :) Ska börja packa ner lite stuffs nu och vänta in min kära
pappa och kära syster. Så får mamma slippa mig ett tag, I bet she would like that ;>


you sexy thing ;)



puss på oss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0