Don't let me be the last to know

väntar in palle och olivia, dom dyker nog upp snart :) Mitt och ollis samtal lär ju gå ut på
att snacka om hur bra och kul de hade varit i sthlm, vi får bara hoppas att det här är en
mardröm, vilket det tyvärr inte är men.. Vad gör man? :p Ingenting helt enkelt. Det blir
nog en lugn helg för mig, bara vara hemma och ligga ner i sängen, haha. Sad but true.
Men som min mamma säger " du har ju stora solglasögon så ;)" Men nej tack, Är hellre
hemma faktiskt ;p Nåväl, hoppas tjejorna kommer snart, behöver bli omhändertagen ;)


"Joakim 4 år studerar fascinerad sina testiklar där han sitter i badkaret.
Till slut lyfter han blicken mot sin mor och frågar:
Mamma är det där min hjärna?
Inte än min älskling, svarar hon. Inte än"
Haha, så jävla klockren jao!


Ha en bra måndagkväll, vänner och fiender!


Mitt älskade öga :(

Kommentarer
Postat av: hannnad

du kommer ändå se ut som en prinsessa gumman :D

2008-08-11 @ 21:53:01
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0