I'll just pretend to hug you until you get here :)

denna onsdag har jag spenderat med drugge, vi har kikat lite vänner och bara
pratat om allt mellan himmel och jord :) Himla trevligt :) Jessica har också hunnit
vara förbi en sväng på dagen, hon kikar förbi varje dag den sötnosen :>

Jag och syrran var ganska nyss ute med hundarna, gick längs stranden, väldigt mysigt
såhär i (höst)mörkret och ganska skönt var det ute :) men kan ju säga att sommaren
är förbi. Och alldeles för snabbt försvann den och vartfan var solen under denna korta tid?

Imorgon ska jag upp tidigt så ska snart sova. Sjukhuset imorn igen, hoppas att
denna gång är min sista gång :p Och snälla öga, bli bra till helgen. Måste bli bra! :/



puss på mosters hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0