I'm back :)

Nu är jag tillbaka här på blogg, gav upp hoppet på att tjäna pengar på metrobloggen,
man ska ha så många läsare på en månad och jag är inte blondinbella så whatever! ;p

Igår bokade jag och olivia flygbiljett till sthlm, så sthlm here we come, the voice here we come ;)
Jag är sjukt taggad. Vi åker torsdag och far hem måndag så vi hinner med shopping också :)
Blir nog mycket att shoppa, skor självklart, börjar få brist på det känner jag. Hoppas dom har
fått in lite höstkläder också :) Och fest blir det självklart, med en massa stockholmare, gillar
läget ;) haha. Åh vad jag ska ha kul på the voice konsert, artister som Flo-Rida, brick & lace,
Dj Ironik, Million stylez osv, kika in på hemsidan så får ni se. Åh så avis ni kommer bli :)


var även sista jobbdagen idag, känns underbart skönt, men kommer sakna mina tanter :)
Har drabbats av en förkylning, vilket inte är ovanligt att jag är sjuk. Är det allt för ofta.
Men imorgon blir det fest och det stoppar inte min förkylning mig ifrån, western farm blir det
med ett gäng, ska dansa och bara ha så kul som möjligt nu när sommarlovet börjar närma
sig sitt slut ;/ Men saknar mina tjejor i klassen så ser framemot att träffa dom <3



du är sommaren som ler mot mig :)

Kommentarer
Postat av: L -

Flo-rida! brick and lace, million stylez! ;) shaka lös till low

2008-08-12 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0