Morning sunshines

Ligger i sängen med pääl här brevid mig, vi har snaskat i oss lite ostbågar, mums ;)
Det blev våran frukost. Igår var fenny och pääl här och chillade med mig, pääl sov även
över, jag somnade dock tidigt, så har sovit tolv timmar inatt. Ni förstår att man blir trött
av att vara en enögd erica, det tar på ens krafter ;b och idag är det onsdag, två dagar
kvar till fredag, jag kan inte påstå att jag vill att dom här dagarna ska gå snabbt, eller
på ett sätt för då får jag det gjort. Men fyfan vad jag kommer vara rädd alltså ;p Nåväl,
de är ju bra läkare så får helt enkelt ta och lugna ner lilla mig :)

tre fulla tjejer på farmen skulle ha kul men det slutade med att erica blev så ful.
Ögat hon paja, men hur kan ingen hajja... Till akuten åkte hon fort och ögat hade
blivit riktigt stort. Elin och olli i väntrummet satt medans pappa Lasse höll på att
få fnatt. Och nu opereras hon ska och vid hennes sida ska vi va. Allt detta hände
av en kram och det säger också att den här tjejen går inte att få tam.
Made by: Jessica Bäckström ;)




älskar dig syster!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag älskar dig också sis, finns alltid här vid din sida, det vet du <3

2008-08-13 @ 21:32:09
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0