One more night I wanna be with you..

..where I wanna hold you tight, it feels so right!

Sex and the city
filmen var ruskigt bra, en film som man skulle kunna se om och om igen.
Och samantha är ju bara för jävla bra, haha. Nu håller jag på att ladda ner alla säsonger
av vänner och desperate housewives. Elin kommer till mig sen så vi ska väl kika på det :)

Min dag har sett ut som alla andra dagar har gjort nu efter den där jävla olyckan.
Bara sitta hemma framför datorn eller tvn. Tur att de finns i allafall. Hade nog inte
klarat mig annars! :p men vem hade det? Sen har jag ju mina girls som gärna
gör mig sällskap :) Och imorgon fyller Olivia år :) På fredag är det tjejmys hos henne.
Sen hoppas jag av hela mitt hjärta att ögat är bra tills lördag så vi kan dra en fest
nu innan skolan sätter igång. Men för varje dag blir ögat bättre så det finns nog lite
hopp i alla fall. Och gode gud, låt mig slippa avdomningen. Blir tokig på det :o


I remember that night, like it was yesterday.

du finns fortfarande i mina tankar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0