Party tonight :)

Hejhallå.

Ska alldeles strax börja fixa mig, åker till boden kring fyra med tomas och elin :)
Blir förfest hos robin, sedan hos martin och till sist blir det farmen, mycket trevligt!

Gårdagen var mysig, det blev en massa prat och isabell, maria och amanda var
också hos mig så vi var ett gäng tjejer :) När tjejerna for så somna jag ganska så
direkt, kände mig riktigt dålig igår, så jag behövde tidig sömn för att orka idag :)
Känner mig lite friskare nu vilket är otroligt skönt, för måste vara pigg för att orka
med kvällen, right? :)

Ha en bra lördag! Puss


(blir galen när det inte går att ladda upp bilder)


you never thought that I could break you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0