Stupid eye

Klockan närmar sig fem och då bär det av till olivia, fixa gomaten tacos som vi tjejer
ska äta ikväll :) Och göra de lite mysigt. Blir att frossa ikväll och tycka synd om sig själv
när alla girls ska festa imorn men jag kan inte :p haha. Och alla som kan göra sig så
fina och har så fina ögon medans jag ser ut som ett monster(okej så illa är de inte men).
Nä de blir inte att tycka synd om sig själv ikväll, det blir att ägna tiden att vara med mina
favorit tjejer som får mig så glad i denna jobbiga tid :p Och såklart är det olivias kväll,
så min tid ska ägnas åt henne :) Och jag sover även där, mysigt :) Puss på min raring


Nu ska jag dra mig från datorn och få någonting gjort här hemma.
Ensamen hela helgen, hade varit trevligt att dra en fest, men går det? Nej.
Fuck ya stupid eye! leeeeesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0