True colors

Jaha, nu är det söndag och skola imorgon. Jag är inte ett stort "fan" av dessa söndagar.
Men min söndagmorgon var i alla fall mysig :) Och helgen har varit lugn, fredagen var vi
en massa, for runt lite här & där och titta lite film oså. Lördagen spenderade jag med
tjejerna och sen var jag med erik, idag har jag tagit mig en promenad och så har jag
ätit på max med elin och olivia, ganska smart jag vet.. Haha! Äh, kände för att lyxa till
det lite grann, var längesen jag åt sånt skräp så ;>

Om ni bara visste hur mycket jag längtar till helgen, fest mina vänner, fest!
Och jag får äntligen sminka mig, efter mer än en månad. Haha :p Nu menar
jag inte så att smink är det viktigaste, men när man inte får sminka sig så
vill man det mer än någonsin, kan bero på att det är en vana för mig :p
Känns lite naket..(?)

men puss på er!






You're my boo ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0