Sometimes we all have bad days

Just nu hade jag egentligen packat ner de sista och funderat på om jag hade glömt
någonting, sen hade jag om en halvtimme varit påväg till kallax med olivia. Vi hade
suttit på planet om två timmar påväg till älskade sthlm för att sedan möta upp thomas,
sen kanske glida runt lite på stan och sen bara haft en så jävla kul helg. Men istället
ska jag ligga här i min säng och tänka på hur underbart det hade varit och ha ont i
ögat och vara vettskrämd inför imorgon. Det kan man kalla surt!

Men det kommer fler gånger, nästa år kanske det är bättre artister på the voice :)
Åh det är fan inte lätt att tänka positivt i den här situationen, men får anstränga mig.
nåja, helle gick ganska nyss till bussen. Elin kommer ikväll  och sis sover här :)
Vilka underbaringar jag har till familj och vänner, tack för allt mina älsklingar.


min älskade pappa och jag(gammal bild)


jag och helena ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0