We all need somebody

Andra skoldagen avklarad, men än så länge har de inte varit så mycket skola, utan mer
prat och sen idag var de nå lekar. Imorgon blir det att gå igenom lite saker och så..
Så allvaret har inte börjat än, tror att det startar nästa vecka. Längtar inte! :/

Men den här dagen har inte varit jobbig alls, men man är ju gode trött nu. Skit jobbigt
att stiga upp så tidigt. Och dom här två dagarna har jag cyklat in till skolan, eftersom
jag inte får träna på en månad så känner jag att någonting måste jag i alla fall göra.
Så de blir cykeltur till skolan imorgon också, förmodligen tills jag skaffat busskortet.

Nåväl, efter skolan så strosa jag och syrran och mamma runt på stan, sen gick vi
till ban thai för att käka lunch buffén och gott var det och väldigt mättande.. Sedan
mötte vi upp olivia, gick runt ett litet tag till och sedan gick jag och olivia hem till henne.
Vi käkade middag tillsammans och sen bara prata vi och myste på :) Sen tog vi oss
en promenad, jag hem till mig och hon gick vidare mot tuna. Nu väntar duschen, sen
ska jag krypa ner i sängen, är väldigt trött. Håller på att somna! Blir en tidig kväll :)

Godnatt ;*

Probably the best guy in the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0