You make me feel good

Skolstart idag då, kan inte påstå att det var speciellt efterlängtat. Och hur jävligt det
kändes att stiga upp så tidigt :p Sen blir saken bara värre med ögat.. Men jag tog
mig till skolan i allafall. Ögat blir bättre och snart snart snart ser det ut som vanligt :)
Men ibland kan det kännas jobbigt, man blir väldigt trött och så kan det värka i ögat.
Men det är sånt som jag vant mig vid efter snart tre veckor med detta elände! Men
det kändes i allafall bra att träffa klassen, speciellt tjejorna mina :) Och så fick vi
några nya elever också. Kan ju vara kul :) Hoppas det här året går lika snabbt!

nåja, har precis tagit mig en dusch och nu ska jag fara och mysa :)

It feels so good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0