You never walk alone

Hemma igen, hej min kära dator :)

Är avdomnad i nästan halva ansiktet, halva läppen till exempel, kan inte påstå att det
är skönt. Haha, jävligt obehagligt men de går ju till sig så småningom :) Det är skönt
att jag fått de värsta gjort nu i alla fall. Nu får jag bara vänta tills det är läkt, förhoppningsvis
så går det snabbt. Fick lite presenter igår av mina nära och kära, en rosa kudde som
skulle föreställa en krona där det stod "princess" :) Och massa gott och en tidning.
Men jag var inte så sugen på att äta igår så har kvar i princip allting förutom de som
mamma har snaskat i sig ;b tidningen är kvar också, det blir lite jobbigt att läsa.

Ikväll kommer jessica, elin och olivia och myser med mig! :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0