You're not my boyfriend

Sitter här och hostar och har mig, less är jag på det. Får hoppas på att jag blir frisk till
stockholm i alla fall, vore skandal om jag är sjuk då. Men de ska jag fan inte vara :)

Paulina och olivia ska komma till mig på ett tag, har inte träffat palle på 2 månader
typ, så de finns nog mycket att prata om I guess :) Ska bli mysigt att mysa med dom.
Det är ju jönssonligan ikväll så man måste ju nästan se den, haha sickan är ju härlig!

Hoppas ni får en mysig fredag, det kommer jag få :)

All my ladies do them like they do you
Don't be making them play you or fool you
Keep them guessing, keep their head spinning
Hopin you're feeling this vibe that I'm bringing!

 
Jag som liten :)                 Jag och syster små :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0