Äntligen!

Blev inte inlagd idag, men imorgon smäller det. Då ska jag äntligen få bort halsmandlarna,
känns som en otrolig lättnad. Och enligt läkarna så mår jag nog bra till jul och nyår, en lättnad
det med. Hoppas det stämmer bara! Vet inte hur jag ska lösa alla inlämningsuppgifter jag har
den här veckan, förhoppningsvis är någon gullig och lämnar in det åt mig :p

Har inte så mycket att skriva, ska bädda ner mig i soffan med en päronsplitt,
och vänta in parlamentet och sanningens ögonblick sen blir det sängen för mig,
ska upp tidigt imorgon, ska vara på sjukhuset klockan nio. Wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Fernanda<3

Jaha men vad bra att du får göra det nu innan jul!:) annars skulle ju risken vart att du var sjuk hela jullovet. Och du kan ju tänka att det kommer gå mycket lättare än operationen men ögat. Det blir bra gumman!. Är du nervös?

2008-12-14 @ 19:58:27
URL: http://fernandas.blogg
Postat av: Anonym

åh, gumman, good luck, break a leg, eller vad som helst. men lycka till!!:)

2008-12-15 @ 15:28:07
Postat av: Bella

Tack detsamma älskling!

2008-12-16 @ 06:05:39
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0