Lista

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nja, ibland. men nog nöjer jag mig!
Skulle du vilja väga mer?
Haha nej, snarare mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
I guess
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Skulle inte tacka nej!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej usch.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp

Kan du slicka dig på näsan?

inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?

tror ej det.

Kan dina föräldrar lita på dig?

Jo, klart dom kan, men alla kommer väl med en vit lögn någon gång.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Jo, klarar det galant nu när jag inte ens kan prata så, haha :D

Kan du vara på fest utan att dricka?

Jo, men rätt tråkigt om alla andra dricker.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jo men har nickel allergi så kan inte.

Kan du suga?

Jovisst kan jag det.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jo det kan jag

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Jaaaaa

Har du ett syskon?

Har tre

Har du varit full den här månaden?

Jo

Har du någonsin haft sex med någon?

Jo

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Haha säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nejdå

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Jo

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Jajemen

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Jo

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Jo

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Jovisst, men tänker inte göra det.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Haha jo

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Olivia och johanna

Vem älskar du?

Mina nära och kära

Vem hade du senast sex med?

E

Vem vill du bli full med?

ingen just nu.

Vem är den bästa artisten?
Beyonce

Vem pratade du senast i telefon med?

Alice

Vem har du en liten crush i?

ingen just nu faktiskt.

Vem är snyggast i världen?

Oj, finns många snyggingar. Men paul walker är en av de snyggaste

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

My family

Vem är snällast i världen?

Min pappa

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?

Gud?

Vem sov du med senast?

Mig själv

Vem såg du full senast?

Syrran och hennes kompisar

Vem vet allt om dig?

Jag tror inte att någon vet allt, men mest vet väl helle, olli, johanna.

Vem kysste du senast?

E

Vem kramade du senast?

Mamma
Vem kan berätta allt för dig?

Mina vänner och familj

Vem kan du berätta allt för?

Dom flesta av mina vänner, och hela min familj!
Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord, men det finns många jag ogillar skarpt.
Vad blir ditt namn baklänges?
acire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0