Tidsfördriv

FÖDD? Den 3 september
DITT LIV MED ETT ORD? Bra
ANTAL POÄNG SENASTE TERMINEN? vet ej.
VAR DET GIVANDE? :o
VAD VAR DET SENASTE DU ÅT? Kycklingmacka på sub, yummie!
VAR DET GOTT? som fan!
HAR DU STULIT NÅGOT I DITT LIV? måste tyvärr säga ja.
VEM ÄR DU KÄR I? är inte kär :)
VAR HAR DU DIN DATOR? just nu på datorbordet, men snart i sängen!
LIRAR DU CS? nej, orka?
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? skolan, sen handla julklappar
VAR SKA DIN DRÖMKÅK VA PLACERAD? USA, typ hollywood! ;)
ÅRETS HÖJDPUNKT SOM KOMMER ELLER VARIT? Hm, svårt det där :s Nyår kanske?
EN LÅT? Gury josh project - Infinity
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL? pluggade lite smått..
VAD VILL DU HELST HA NU? Jullov!
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN BLOOGG PÅ INTERNET? nja, vet inte, rätt så? :s haha
HAR DU RAKAT DINA BEN NÅNGÅNG? nej fan kanske är dags nu :s
ÄR DU FRISKIS ELLER LATMASK? latmask :/
VILKA ÄR DINA FAVORITKLÄDER? tubtop är det bästa :)
VILKA ÄR DITT FAVORIT-PAR SKOR? vettefan
ANVÄNDER DU LÄPPSYL? det händer väl, men har alltid ultra eller idomin
VEM ÄR LÄSKIG?  Frälsaren här på mjölkis, kanske?
GILLAR DU ATT BADA? jadå, om de är varmt i vattnet
VEM ÄR SNYGGSNYGG? Paul walker
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST? ett tag sen
HAR DU LUGG? ja snelugg, men har typ alltid uppsatt luggen
SAKER DU MÅSTE TÄNKA PÅ? just nu skolan, massa skitplugg.
VEM ÄR DIN FAVORITLÄRARE? Bengan
GILLAR DU SPORT? är ingen sportis riktigt :p
VILL DU HA BARN? ja, när jag blir äldre :) En massa sötnosar, älskar barn!
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? Men skojaru? som fan!
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV? Det går upp och ner, men nog har jag det bra nu iaf :)
GILLAR DU DIN MAMMA? älskar min mamma!
VARFÖR? för att hon är min mamma, världens bästa mamma!
HUR ÄR DIN RELATION TILL DINA SYSKON? Den är bra, dock har jag två syskon i södra
sverige, vi ses väl inte alltför ofta. Men när vi ses så är allt bra :)
VILKEN HAR VARIT DIN ALLVARLIGASTE ÅKOMMA? vad menas? :s 
FICK DU ÅKA AMBULANS? :s
UPPFYLLER DIN PAPPA DE MANLIGA IDEALEN? Klart! :D
TYCKER DU OM ATT LAGA MAT? Njaaaa
VAD LAGAR DU HELST? nå snabbt och enkelt kanske haha
VAD LAGAR DU NÄR DU ANVÄNDER CREME FRAICHE? tacos? 
VAD ANSER DU OM YOKO ONO? huh?
VAD ANSER DU OM GIFTERMÅL? Giftermål bland kändisar skrattar jag bara åt, men är det riktig
kärlek så är det bara fint! Vill gifta mig så småningom, men då ska jag verkligen vara kär.
VAR DRICKER DU BILLIG ÖL? dricker inte öl
VILKET ÄMNE ÄR VIKTIGAST I SKOLAN? Säg mig det du för jag vet inte.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla "jerry springer" med farsan, sjukt program :p
Sen blir det dusch och plugg. Fulllt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0